Tule oppimaan tuloksellisen lehdistötiedottamisen ja tehokkaan brändiviestinnän kirkastamisen saloja ainutlaatuiseen Master Class -tehopäivään! 

Valmentajina toimivat mediatiedottamisen ammattilaiset Jutta Vetter ja Jaakko Kilpeläinen. Tämän workshopin aikana opit kuinka saat liiketoiminnastasi kertovan toimituksellisen näkyvyyden osumatarkkuuden nousemaan ja seuraavan uutisesi läpi medialle aivan valtakunnan kärkeä myöten – oli kyseessä printtimedia, digimedia, televisio tai radio.

Tilaisuus pidetään Pellava Lounge -penthousessa Tampereen keskustan kattojen yllä. Master Class -päivään kuuluu laadukas, vuorovaikutteinen ja yksilölähtöinen valmennus. Lisäksi hintaan kuuluvat herkullinen lounas sekä mahdollisuus jäädä pureskelemaan päivän oppia kuplivaan After Class -tilaisuuteen seminaaripäivän päätteeksi.

Ansaittu, eli toimituksellinen medianäkyvyys on lähes poikkeuksetta uskottavampaa ja kustannustehokkaampaa kuin maksettu mainos. Ansaittu medianäkyvyys on tiedottamisen tärkein tavoite. Medianäkyvyys vaikuttaa myönteisesti siihen, minkälainen mielikuva organisaatiosta syntyy julkisuudessa, ja se auttaa vahvan yritysimagon rakentamisessa. Se on tehokas keino erottautua alan muista toimijoista ja saada oma ääni kuuluviin maailman infotulvassa.

Pelkästään yhdellä toimituksellisella artikkelilla voi olla yrityksen brändin rakentamisen kannalta vahvempi merkitys kuin monella muulla markkinointitoimenpiteellä yhteensä – ja toisin kuin jopa kymmeniä tuhansia euroja maksava mainos, toimituksellinen juttu ei maksa organisaatiollesi mitään. Tuloksellisella mediaviestinnällä voit saada mediassa läpi jopa satoja juttuja vuodessa ja säästää näin satojatuhansia euroja, jotka muuten olisivat kuluneet vähemmän vaikuttavaan mainontaan.

Tule mukaan ainutlaatuiseen Master Class -päivään ja opi, kuinka juuri sinun organisaatiossasi voidaan hyödyntää tätä maksimaalisesti!

Kurssilla opit muun muassa:

– kuinka teet erinomaisen pressitiedotteen

– millä muilla keinoilla toimittajia kannattaa lähestyä

– kuinka ajoitat ja kohdennat viestisi oikein

– kuinka mediaviestintää kannattaa suunnitella

– millaiset aiheet ylittävät uutiskynnyksen ja millaiset eivät

– miten kannattaa toimia haastattelutilanteessa

– kuinka toimia median kanssa maine- tai muussa kriisissä

– mikä on pielessä, kun mediahuomio jää yhä uudelleen saamatta, kun kilpailijasi paistattelee otsikoissa – eli mediaviestinnän virheet

Seminaaripäivänä on runsaasti aikaa myös keskustelulle ja yksilölliselle valmennukselle. Saat kerrankin kysellä alan huippuosaajilta, miten juuri sinun edustamasi organisaatio voisi saada lisää medianäkyvyyttä.

Jutta Vetter on monikielisen viestinnän ja mediatiedottamisen ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus alalta. Nykyään hän luotsaa Vetter Communications -viestintätoimistoa, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia palveluja yritysmaailman kaikkiin viestintä- ja tiedotustarpeisiin, kotimaassa ja kansainvälisesti.

Jaakko Kilpeläinen toimii tiedottajana ja viestintäyrittäjänä. Kilpeläinen on tehnyt ja kouluttanut mediaviestintää muun muassa kunnille ja valtiolle, viestinnän opiskelijoille, ammattijärjestöille sekä kaikenkokoisille yrityksille yksinyrittäjistä pörssiyhtiöihin. Hänen kirjansa Ansaittu julkisuus – kaikki olennainen mediaviestinnästä ilmestyi 2020.

Aika: Tiistai 16.5.2023 kello 10–17 (After Class -iltatilaisuus klo 17–19)

Paikka: Pellava Lounge, Erkkilänkatu 11, 33100, Tampere

Järjestäjä: Vetter & Kilpeläinen

Tule mukaan – lippuja on rajoitettu määrä!

Osta lippusi täältä!