Tiedätkö sen tunteen, kun jonotat puhelinvaihteessa? “Paina yksi, mikäli haluat suomenkielistä palvelua, tryck två om du vill ha betjäning på svenska…”? Niin mekin tiedämme. Ja tiedämme myös sen, että asiakkaamme ovat kiireisiä ihmisiä, jotka haluavat keskittyä ydinliiketoimintansa kehittämiseen ja oman palvelunsa myymiseen – jonottamisen ja hissimusiikin kuuntelun sijaan.
Siksi meille on ensiarvoisen tärkeää, että asiakkaamme saavat viipymättä hyvää ja henkilökohtaista palvelua. Vetter Communicationsin kanssa asioidessasi et koskaan joudu jonottamaan puhelinvaihteeseen, vastaamaan automaattisille chatboteille tai odottamaan viikkotolkulla vastausta sähköpostiisi.
Tiedämme, että aika on rahaa. Kun viestintäpalveluja tarvitaan, niitä tarvitaan pitkäjänteisesti, systemaattisesti ja välillä nopeastikin ajankohtaisiin asioihin reagoiden – puhumattakaan esimerkiksi kriisiviestinnän ajoituksen merkityksestä. Priorisointi on tiimillemme itseisarvo.
Kun asioit viestintätoimistomme kanssa, sinua palvelee aina henkilökohtaisesti liiketoiminnallesi dedikoitunut viestintäasiantuntija. “Otatte oikeastikin ownershipiä”, eräs ohjelmistoalan asiakas kiitteli toimintaamme.
Pyrimme palvelemaan juuri silloin kun se sinulle parhaiten sopii ja kun tarvitset meitä viestintäkumppaninasi. Olemme halunneet säilyttää asiakaspalvelussamme henkilökohtaisen otteen ja yksilöllisen lähestymisen. Asiasi on meille aina tärkeä.
Myös aikataulussa pysyminen on nykypäivän liike-elämässä ratkaisevaa ja asiakkaillamme on usein kiire työssään. Meidän tehtävä on tarvittaessa jopa auttaa kuromaan aikatauluja kiinni, ja pystymme toimittamaan merkittävän osan asiakasprojekteistamme jopa etuajassa sovitusta.
Vuosien varrella olemme huomanneet, että parhaimmat tulokset viestintäpalvelujen tuottamisessa syntyvät hyvässä dialogissa. Jotta yhteistyö helpottaisi asiakkaidemme flowta, olemme myös tottuneita toimimaan juuri niillä työvälineillä, joita asiakkaamme käyttävät omissa prosesseissaan. Tämäkin tehostaa aikataulua ja työhön käytettävää aikaa.
Toimintatapamme on työskennellä joko ulkopuolisina viestintäosaajina tai asiakkaidemme omien inhouse-markkinointiosastojen lisäkäsiparina. Asiakaspalvelussamme aloitamme keskustelut yhteistyöstä juurikin siitä näkökulmasta, millä tavoin asiakkaamme itse kokee tarvitsevansa meitä eniten.